Vanaf 12.00 uur staat ons antwoordapparaat er op; uiteraard kunt u een bericht inspreken of via e-mailadres info@psydrechtsteden.nl contact opnemen met ons secretariaat. Desgewenst kunt u n.a.v. uw bericht teruggebeld worden. Het secretariaat is tot 16.30 uur aanwezig.
U kunt alvast het aanmeldformulier op de website invullen. Zodra wij uw aanmeldformulier hebben ontvangen, sturen wij u een brief met een behandelovereenkomst toe. Wanneer wij zowel deze ondertekende behandelovereenkomst als een geldige verwijsbrief hebben ontvangen, kunnen wij de eerste afspraak/afspraken inplannen.
Dit is moeilijk vooraf in te schatten. Een behandeling is altijd opgebouwd uit intakefase, (eventueel onderzoeksfase), adviesfase, behandelfase en eindevaluatie. Na de intakefase volgt een adviesgesprek, waarin o.a. de te verwachten behandelduur wordt besproken. Tijdens de eindevaluatie wordt met u besproken of de behandeldoelen behaald zijn of dat verdere behandeling gewenst is. Zie voor meer informatie over onze werkwijze.
Dit is moeilijk vooraf in te schatten. De kosten hangen namelijk af van meerdere factoren zoals diagnose, behandelperiode, gekozen zorgverzekering (Volwassenen) en gemeente (Kinderen en Jeugd). Om die reden hebben wij de pagina Actuele behandeltarieven, zodat u in ieder geval een indicatie kunt krijgen. Verder hebben wij een overzicht met welke zorgverzekeraars en gemeenten wij een contract hebben. Dit kan per kalenderjaar wijzigen, dus het is goed dit rond de jaarwisseling in de gaten te houden.
Op de pagina kosten en vergoedingen hebben wij een overzicht met welke zorgverzekeraars en gemeenten wij een contract hebben. Dit kan per kalenderjaar wijzigen, dus het is goed dit rond de jaarwisseling in de gaten te houden.